Subject: FW: Rae vald, Jüri alevik, Kesk tee 12a sademeveetorustik
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 16:27:14 +0300

From: Reelika Väärsi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 1:28 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rae vald, Jüri alevik, Kesk tee 12a sademeveetorustik

Tere

Jätsite EHRi kaudu kooskõlastamata Rae vallas Jüri alevikus Kesk tee 12a 
kinnistu sademevee lahenduse põhjendusega, et Transpordiamet on eelmisele 
projektiversioonile kooskõlastuse andnud. Jah, see vastab tõele, kuid peale 
kooskõlastuse saamist selgus, et antud lahendust ei ole võimalik 
realiseerida – rajatav torustik läbiks erakinnistut, mille omanik ei ole 
antud torustiku rajamisest oma kinnistule huvitatud. Kesk tee 12a kinnistul 
puudub ka avalikult kasutatav juurdepääsutee, mille alt võiks uusi 
torustikke planeerida. Seega on ainus võimalik variant Kesk tee 12a 
kinnistult sademevee ärajuhtimine kinnistu lõunapoolsel küljel olevasse 
kraavi. Selline sademevee ärajuhtimise lahendus on antud kinnistult olnud 
aastaid ning on ka praegu.

Projekteeritud lahendusega ei juhita olemasolevasse kraavi rohkem sademevett 
juurde, s.t kogused ei suurene võrreldes käesoleva hetkega. Kraavi juhitav 
sademevesi suundub Aaviku peakraavi kaudu Pirita jõkke, mitte Tartu mnt alt 
läbi, seega ei koorma Kesk tee 12a sademevesi ka Tartu mnt all olevaid 
truupe.

Võttes arvesse, et hetkel olemasolev sademevee kogus maanteekraavi ei 
suurene ja põhimõtteline lahendus ei muutu ka projekteeritava lahendusega 
võrreldes ning arvestades kehtiva detailplaneeringuga, mille kohaselt on 
lubatud sademevee juhtimine olemasolevatesse kraavidesse, palume kirja 
manuses olev Kesk tee 12a sademevee ehitusprojekti kooskõlastamist.

Teie tagasisidet oodates

Reelika Väärsi

Projekteerimise projektijuht

—

+372 5650 4502

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.